Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(1)
Autor
Blythe Jim
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tł. z ang.
SPIS TREŚCI: 1. Teorie komunikacji marketingowej, 2. Instrumenty komunikacji marketingowej, 3. Reklama w mediach drukowanych, 4. Reklama telewizyjna radiowa i kinowa, 5. Reklama zewnętrzna, 6. Public relations i wizerunek firmy, 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny, 8. Wystawy i targi, 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, 10. Promocja sprzedaży, 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej